Joulukalenteri luukku 4

Joulukoira oon!
 

Onhan joulu yksi vuoden parhaasta ajasta; silloin haistaa piparin tuoksun ja kun oikein nätisti ruskeilla nappisilmillä katsoo, saattaa suuhun tipahtaa pala sitä joulun parasta herkkua! Ja minäkin tiedän, joulun aikaan tulee olla kiltisti. Silloin emäntä saattaa jopa valmistaa mulle ihan oikeita koirien pipareita... Nam!
 
Samoin lahjat. Silloin kun on se hössäkkäpäivä ilmaantuu lahjoja kuusen alle. Mä olen ottanut tehtäväksi vartioida niitä, onhan lahjat niin kivoja, ettei ne saa hävitä! Harmi vain, yleensä kaikki muut saavat ne parhaat lahjat, ne lahjat jotka luulin olevan mulle. Minun paketista löytyy yleensä luu. Onhan luu ihan kiva, mutta jos joku vuosi keksisitte vaikka jotain muuta. Minulla on hyvä muisti ja muistan ne edeltävienkin vuosien lahjat...
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aurinkoisen kesäillan tunnelmia