Kuvakurkistus kevääseen

Moi! Kurkistetaan kuvien muodossa Vilin kevääseen:

Vili: 
Kevään korvilla mulle annettiin semmoinen tassun kokeinen herkku, jonka on kai tarkoitus estää punkkien asustelun mun turkissa. Vitsi se herkku oli hyvän makuinen, vaikka äiskä aluksi mietti kuinka saa sen mulle syötettyä... Ehkä se herkku on auttanut, koska eipä ole nyt punkit hypellyt mun karvoissa! 


Vaikka talvi on kiva juttu, on kevät ja aurinko saanut muhun vähän vielä lisäenergiaa! Onpa hauskaa säntäillä pitkin metsiä ja vieläpä auringon helliessä! Täytyy tunnustaa, että mä en ihan hirveästi välitä sadesäistä, joten aurikoa mulle kiitos! Välillä muistan tulla emännän viekkuun lenkillä ja sit oikein sievästi kattelen kameraankin. Saattaa joku namu tipahtaa sen jälkeen nassuun!



Äiskä oli lukenut jostain Koiramme-lehdestä, että koirille kannattaa lukea. Lukeminen kuulemma rauhoittaa. Minä poika päätin heti aloittaa luku-urakan ja tottakai tarvitsin lukulasit sitä varten. Kyllä oli hyvä lukea! 


On mua välillä myös ärsyttänyt! Viime viikonloppuna joku mäykky juoksenteli irrallaan minun pihalla ja mulle ei annettu edes lupaa mennä sitä moikkaamaan. Höh. 
Sitten myös on ärsyttänyt, jos lenkillä  hypin vähän kuralammikoissa, niin heti kotiin tultua mun mahanalusta ja tassut pitää pestä. En tykkää!! Onneksi eilen kävi kavereita kylässä, niin tajusin, että ehkä tässä on turha mököttää. ;)



Nyt olen päättänyt kääntää pään kohti kesää, koska kesällä on tulossa taas ihan mahtijuttuja! Kun nuo immeiset pääsee lomalle, mä saan aamusta iltaan huomiota. On myös kivaa harrastaa pitkin päivää tai ihan vaan nukkua pitkään! Ja tietysti uimaan mä haluan ja herkkuja välillä myös masuun. Mä Vili-poika olen sitten oiikein tyytyväinen! 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aurinkoisen kesäillan tunnelmia